czwartek, 20 sierpnia 2009

Extreme Island Contest #2




Prace nad plakatem EIC dobiegaja konca, prawie ostateczna wersja ponizej.
Uradowal mnie entuzjazm zleceniodawcy (buziaki Korn:D). Naprawde cieszy mnie zaufanie jakim daza mnie chlopaki dajacy mi robote, mimo iz czasem nawalam z terminami:D
Apropo EIC to poczatkowe info:

Extreme Island Contest. 11,12.09.2009r
miejsce - skate park WYSPA - Poznań
bmx - rolki - deska

piątek - eliminacje + chill party w klubie bowlingowym
sobota - finały, pokazy + after party w "cafe mięsna"
info na: extremeisland.blog.pl i
extremeislandcontest@gmail.com

Oczywiscie ze swojej strony zapraszam wszystkich chetnych, tych mniej tez:)
Doszly mnie sluchy o jakim pysznym wege jedzonku, ktore ma sie tam pojawic, wiec wraz z nim i pojawie sie ja:D
Prace nad logosem dla DoL trwaja ale jak zauwazyl Wilk wyszlo poprawnie ale bez szalu dlatego jeszcze go nie pokaze;)
Ale pare nowych opcji pojawilo sie w glowie dlatego czas do roboty.
W glosniku wlasnie smutne Copeland ale jakos nuta napawa mnie optymizmem bo kojarzy mi sie z jesienia, ktora juz niebawem. A wraz z nia wstawanie o zmierzchu do pracy i wracanie po zmierzchu z pracy. Czyz nie brzmi to jak esencja milosci do zycia?:D
Tak czy inaczej wszystko powoli wychodzi na prosta, przynajmniej tak mi sie wydaje i mam nadzieje bedzie juz lepiej we wrzesniu kiedy, oby, przeniose sie na nowe mieszkanie!Wish me luck and enjoy:




.flapjack

1 komentarz:

  1. gotcha!
    dobre. w klorze chyba lepiej sie prezentuje
    będę śledziła poczynania :>

    OdpowiedzUsuń